. יחד עם זאת, עסקים רבים מנהלים את המלחמה שלהם במקום הלא נכון. בעוד מרבית העסקים מחפשים דרכים להגיע אל האנשים בבית ולספר להם על העסק והמוצרים שהוא מציע, מעט מדי עסקים נלחמים על האנשים שכבר נמצאים ממש קרוב לבית העסק, וכל מה שצריך זה למשוך אותם פנימה. אם יש לכם חנות ואתם מנסים להגדיל את מחזורי המכירות שלכם, אולי כדאי שתשקיעו בכל מאות האנשים העוברים ליד החנות שלכם ואינם נכנסים, במקום באלפי האנשים שיושבים בבית. את זה אתם יכולים לעשות באמצעות שלטים אטרקטיביים, מושכים ויוצאי דופן שתתלו ממש בפתח העסק שלכם. אתם יכולים לתלות שלטים מפח, שלטים מפרספקס עם תאורה פנימית, או שלטים מוארים כמו שלטי נאון, ואתם יכולים להשתמש בשיטות שילוט חדשניות, מחוץ לקופסה שהופכות את השלט שלכם לחוויה בפני עצמה, שאי אפשר להתעלם ממנה.
שלטים שהופכים להיות כלי שיווק ממעלה ראשונה
שלטים לעסקים המוצבים בקדמת העסק הם כלי שיווקי, פרסומי ומכירתי ממעלה ראשונה, ועליכם לנצל אותם עד תום. שילוט חוץ יכול לשמש אתכם על מנת להעביר מסרים משתנים לעוברים ושבים. אתם יכולים להחליף את הגרפיקה על השלט שלכם מדי יום או יומיים, להפוך את השלט שלכם לשלט אלקטרוני, או לחשוב על קונספטים יוצאי דופן כמו שלט בצורת בובה אם יש לכם חנות צעצועים, שלט בצורת תחתון תחרה אם יש לכם חנות להלבשה תחתונה וכדומה. אם תיכנסו לאינטרנט ותערכו חיפוש יסודי סביב הנושא של שלטי חוץ או שילוט פנים, תוכלו למצוא אין ספור דוגמאות, בעיקר מחוץ לארץ, של עסקים שמצליחים למשוך בכל יום עשרות רבות של לקוחות חדשים בזכות רעיון חדשני ויוצא דופן לעיצוב שלט העסק שלהם. חיפוש כזה יכול לתת לכם רעיונות, ואתם תצטרכו להמשיך את החשיבה בעצמכם, ולבחון כיצד אתם יכולים לנצל את האלמנט הכל כך פשוט הזה שנקרא שלט, כדי להפוך אותו לכלי שיווקי ופרסומי ממדרגה ראשונה.
מור ייצור כל סוגי השלטים, מומחים השילוט מיוחד